درمان زود انزالی

زودانزالی چیست و چطور میتوان آن را درمان کرد؟

زود انزالی روش های درمان ساده و متفاوتی دارد که در ادامه با هم به بررسی آن می پردازیم.

یکی از رایج ترین مشکلات زناشویی که زوجین بسیاری را به خود درگیر می کند مشکل «زود انزالی» است. در نگاه کلی زود انزالی به معنای ارضا شدن فرد قبل از به انزال رسیدن شریک جنسی اش است. این انزال زودرس علاوه بر پایین آوردن اعتماد به نفس افراد در حین رابطه جنسی ایمن با زوج خود، موجب می شود تا مشکلات روانی، مشکلات زناشویی و حتی افسردگی را به عنوان پیامد به همراه داشته باشد. با توجه به اهمیت بالای رابطه جنسی در ارتباط زوجین باید به عواملی که به درمان زودانزالی به خصوص در مردان می توان کمک کرد آگاهی داشته باشیم. به همین دلیل، در این مقاله از ایران اچ ای وی ما همراه شما خواهیم بود و در مورد روش درمان زودانزالی با شما صحبت می کنیم. پس همراه ما باشید.

تغییر دادن عادت های غذایی قبل از رابطه جنسی

گاهی اوقات بسیاری از مشکلات سلامتی فارغ از مواردی که به زود انزالی مرتبط هستند تنها با تغییر عادت بهبود پیدا می کنند. به عنوان مثال مصرف غذاهایی با طبع سرد مثل دوغ، ماشعیر، سوسیس کالباس، مرغ و جوجه کباب قبل از ارتباط جنسی می تواند روی سیستم بدن تاثیر گذار باشد و به جهت سردی ای که دارد موجب زود انزالی شود. به همین دلیل علاوه بر بهداشت جنسی خود حتما قبل از ارتباط جنسی به مواد غذایی استفاده شده خود نیز توجه کافی داشته باشید.

بهترین درمان زود انزالی مردان

درمان زود انزالی با عسل و سیر، ساده ترین روش درمان سنتی

درمان سنتی و استفاده از جوشانده ها و معجون های گیاهی نیز در بسیاری از مواقع چاره ای مناسب برای درمان زود انزالی و حتی جلوگیری از بیماری های آمیزشی به حساب می آید. استفاده از ترکیب هایی مانند انجیر، کندر، عسل، شاه دانه، سیاه و سیر در غذا و یا به صورت معجون (به صورت جدا جدا) می تواند درمانی موقت و حتی ثابت برای زود انزالی به حساب بیاید.

در نظر داشته باشید که در صورت هر گونه حساسیت به گیاهان و خوراک های توصیه شده به هیچ عنوان از آن ها استفاده نکنید

استفاده از داروهای گیاهی و معجون درمان انزال زودرس

استفاده از داروهای شیمیایی و مراجعه به پزشک

خوشبختانه سکس تراپیست های زیادی این روزها در جامعه حضور دارند که متناسب با نوع سیستم بدنی و مشکلاتی که هر شخصی در رابطه جنسی خود دارد به آن ها دارو تجویز می کنند.

داروهایی مانند فلوکستین، سرترالین، سروتونین و سایر موارد نقش موثری در درمان دارند مسیر بهبودی را سرعت می بخشند اما نکته قابل توجه این است که هیچ یک از داروها نباید بدون مجوز پزشک استفاده شود.

استفاده از داروهای شیمیایی برای درمان انزال زودرس

استفاده از کاندوم برای کاهش حساسیت در آلت تناسلی مردان

یکی از ساده ترین روش ها برای کاهش زود انزالی در مردان، استفاده از کاندوم است. استفاده از کاندوم به جهت پوشش ارتجاغی که روی آلت تناسلی ایجاد می کند باعث می شود که حساسیت دستگاه تناسلی را کمتر کند و همین مسئله موجب می شود تا نقطه انزال به تاخیر بیفتد.

استفاده از کاندوم برای کاهش حساسیت آلت تناسلی

استفاده از آمپول های کاهش زود انزالی، خطری برای سلامت افراد

همیشه ساده ترین راه، سخت ترین عوارض ها را به همراه دارد. شایعه استفاده از «آمپول های قوای جنسی» مسئله ای است که همیشه در شبکه های اجتماعی از آن به عنوان ساده ترین روش درمان زود انزالی در روابط زناشویی صحبت می شود. اما باید توجه داشته باشیم که این آمپول ها به هیچ عنوان استانداردهای وزارت بهداشت را ندارد و استفاده از آن ها علاوه بر اینکه تهدیدی برای سلامتی به حساب می آید موجب می شود تا قوای جنسی افراد را نیز به مرور زمان از بین ببرد.

به هیچ عنوان داروها و درمان های شیمیایی را بدون مجوز پزشک مصرف نکنید.

درمان قطعی زود انزالی چیست؟

کاهش اختلال های روانی و استرس، ساده ترین روش درمان انزال زودرس

تاکنون در مورد روش های درمان شیمیایی و سنتی و همچنین راهکارهای غلط درمان با شما صحبت کردیم. اکنون بهتر است تا روشی ساده تر را با هم بررسی کنیم.

بسیاری از مشکلات روانی مانند افسردگی، خستگی، مشکلات عصبی و استرس شدید موجب انزال زودرس می شود به همین جهت استفاده از هیچ دارویی به بهبود این روند کمک نمی کند. به همین جهت پیشنهاد ایران اچ ای وی این است که قبل از نگرانی و استفاده از داروهای شیمیایی حتما به مشاوره زناشویی مراجعه کنید تا شاید با چند جلسه مشاوره و استفاده از تکنیک های جهت کاهش استرس و درمان افسردگی بتوانید مشکلات جنسی خود را نیز حل کنید.

مراجعه به روانشاس برای درمان زود انزالی ناشی از عوامل روانی

بالاخره بهترین راه درمان قطعی زود انزالی چیست؟

ما در این مقاله هر آنچه که به عنوان درمان سنتی، شیمیایی و روانی زود انزالی هست را در اختیار شما قرار داده ایم اما شما چه راه حلی برای درمان انزال زود رس دارید؟ پیشنهاد می کنیم تا در قسمت نظرات حتما تجربیات خود را با ما به اشترک بگذارید تا سایر مخاطبان ایران hiv نیز بتوانند از تجربیات و ایده های شما کاربران گرامی نیز در جهت درمان خود ایده بگیرند. در انتها باز هم تاکید می کنیم که هر کدام از درمان های یاد شده به عنوان روش های متداول معرفی شده و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم پس از مطالعه این مقاله مشکل خود را با اولین پزشک در دسترس در جریان بگذارید تا آن ها با دانش و تجربه خود شما را در جهت درمان راهنمایی کنند.

سوالات متداول

IRAN HIV
01بهترین درمان قطعی انزال زودرس چیست؟

برای اینکه بهترین راه درمان انزال زودرس را متوجه شوید در ابتدا بایستی مقاله مرتبط با راه های درمان انزال زودرس ایران اچ ای وی را مطالعه فرمایید

 

02باورهای غلط در مورد انزال زودرس چیست؟

استفاده از امپول های تقویت قوای جنسی و داروها و قرص های دست ساز که اصلا از نگاه وزارت بهداشت مورد تائید نیستند.

03آیا انزال زودرس نتیجه مشکلات روانی است؟

در بیشتر مواقع مشکلات روانی از جمله استرس، افسردگی و مشکلات عصبی می تواند دلیلی برای انزال زودرس باشد.

نظر خود را بنویسید

IRAN HIV