چطور لذت بیشتری از رابطه زناشویی ببریم

سه نکته ساده برای لذت بیشتر از روابط زناشویی

تجربه لذت بیشتر از روابط زناشویی به موارد بسیاری بستگی دارد اما سه نکته ساده وجود دارد که با رعایت آن ها لذت بیشتری تجربه خواهید کرد!

لذت بیشتر از روابط زناشویی، موضوعی است که می تواند برای بسیاری از افراد تبدیل به دغدغه یا یک خواسته شود. تجربه لذت بیشتر در رابطه زناشویی قطعا برای هر دو طرف می تواند بسیار هیجان انگیز باشد اما در مواقعی که این مسئله تبدیل به یک چالش شود، دیگر نمی توان با دیدگاهی ساده به قضایا نگاه کرد.

بسیاری از زوجین بعد از گذشت چندین سال دچار یکنواختی در رابطه زناشویی خود می شوند و خواهان لذت بیشتر هستند. برخی از افراد برای حل این مشکل به تراپیست مراجعه می کنند و بسیاری دیگر به ظاهرا با این مسئله کنار می آیند اما در واقعیت مشکل لذت نبردن از رابطه زناشویی در دلشان باقی می ماند و در قسمت های دیگر زندگی تاثیرات مخرب باقی می گذارد. در چنین مواقعی جدی نگرفتن این مسئله می تواند باعث بروز مشکلاتی جدید شود. در صورتی که با راه حل هایی ساده اما کاربردی می توان تجربه لذت بیشتر از روابط زناشویی را به ارمغان آورد. در این مقاله قصد داریم به بررسی سه نکته ساده بپردازیم که توجه به آن ها و به کارگیریشان می تواند راهی برای ایجاد لذت بیشتر از روابط زناشویی باشد.

لذت بیشتر در روابط زناشویی

1- افزایش طول رابطه جنسی، خواسته زنان و گاهی مردان!

یکی از بزرگترین مسائلی که در نهایت باعث کاهش لذت جنسی میان زوجین می شود، عدم هماهنگی در زمان ارگاسم زن و مرد است. معمولا مشکلاتی مانند زود انزالی یا دیر انزالی منجر به چنین مواردی خواهد شد. در صورتی که مرد دچار اختلال عملکرد جنسی مانند زود انزالی باشد احتمال رسیدن زن به نقطه ارگاسم بسیار کاهش پیدا می کند و همین مسئله باعث نارضایتی زن می شود. لازم به ذکر است که این مورد می تواند به صورت کاملا برعکس هم اتفاق بیوفتد. تفاوتی ندارد که اختلال عملکرد در زن به وجود بیاید یا مرد.

آنچه که اهمیت دارد این است که مدت زمان رابطه جنسی کاملا مطابق با خواسته های زن و مرد باشد. اگر این سوال برای شما هم پیش آمده که زنان از چه لذت می برند، باید بگوییم که طولانی شدن مدت زمان رابطه جنسی از مواردی است که برای زنان اهمیت و جذابیت بسیاری دارد.

در صورتی که لازم است زن و مرد باید اقدامات لازم را جهت هماهنگ شدن زمان ارگاسم انجام دهند. به صورت کلی مرد باید سعی داشته باشد تا برانگیختگی را در زن ایجاد کرده سپس آمیزش را شروع کند. در نهایت آنچه اهمیت دارد، طولانی شدن رابطه جنسی است. این مورد می تواند خواسته زن یا مرد باشد. اما به هر حال باید به بهترین شکل ممکن انجام شود. تکنیک های متفاوتی وجود دارد که در راستای این مورد می توانید انجام دهید. قطعا یک مشاور زناشویی درباره این مسئله می تواند کمک شایانی به شما کند.

لذت بیشتر در سکس

2- ایجاد تجربه های متفاوت در پوزیشن هایی زناشویی

قطعا ایجاد تنوع در رابطه زناشویی می تواند باعث افزایش لذت بیشتر شود. یکی از مهم ترین مواردی که باعث ایجاد تنوع خواهد شد، کشف و امتحان کردن پوزیشن های زناشویی جدید است. می توانید پوزیشن های مختلف زناشویی را در مکان های متفاوتی از خانه امتحان کنید. ایجاد هیجان در رابطه جنسی همان مسئله ای است که می تواند بسیار خوشایند باشد و کارگیری پوزیشن های جدید نیز یکی از مهم ترین مواردی است که به خوبی حس هیجان را ایجاد می کند. البته ایجاد هیجان باید به شکل سالم انجام شود و از انجام رفتارهای جنسی پر خطر خودداری شود. گاهی اوقات رعایت نکردن مسائل بهداشتی به سادگی باعث انتقال بیماری های مقاربتی خواهد شد. از این رو در تمامی مراحل رابطه جنسی باید بهداشت را اولویت قرار داد.

چطور در سکس لذت بیشتری ببریم

3- شناسایی نشانه های اوج لذت در مردان و زنان

نکته بسیار کوچک اما مهمی که در مسائل زناشویی نادیده گرفته می شود، این است که گاهی اوقات نباید درباره لذت های طرف مقابل صحبت کرد و از او سوال پرسید. هر چند که شناسایی علاقه مندی های طرف مقابل می تواند در بالارفتن کیفیت رابطه جنسی اهمیت زیادی داشته باشد اما گاهی اوقات می توانید خلاف این مورد عمل کنید تا به نتیجه برسید. به طور مثال کارهایی انجام بدهید که نتیجه ی آن ها کشف روشی جدید برای ایجاد لذت بیشتر در طرف مقابل باشد. حتی اگر به نتیجه نرسید و روش جدید کشف نکنید، این حس را به همسر خود انتقال می دهید که برایتان اهمیت دارد تا او لذت بیشتری از سکس را تجربه کند. برای کشف نشانه های اوج لذت در مردان یا زنان نیاز نیست که رفتار جنسی ایمن را کنار بگذارید. تنها کافیست کمی خلافیت داشته باشید و به عکس العمل ها توجه بیشتری کنید. شاید در ابتدا کمی سخت و گیج کننده باشد اما به مرور شاهد نتیجه مطلوبی خواهید بود.

پوزیشن های زناشویی

همیشه این موضوع را در ذهنتان داشته باشید که شاید همسرتان عاشق یک روش یک پوزیشن یا یک کار خاص در سکس است که هیچگاه به شما نمی گوید و این شما هستید که باید آن را کشف کنید. هر چند که در برخی مواقع واقعا همینطور است. این احتمال وجود دارد که مردان یا زنان بسیاری از مواقعی که می توانند به اوج لذت جنسی برسند را نمی شناسند. در نهایت شما هستید که با عشق ورزی و حوصله خرج دادن می توانید این لذت را برای هردوتان ایجاد کنید.

در این مقاله از بلاگ ایران hiv قصد داشتیم تا سه نکته کوتاه اما کاربردی را در مبحث تجربه ی لذت بیشتر از روابط زناشویی بیان کنیم. قطعا این لیست می تواند بسیار طولانی تر باشد. اما نکته ای که وجود دارد این است که این سه موردی که در مقاله بررسی شده اند از مواردی هستند که اگر به خوبی و به شکل صحیح آن ها را به کار بگیرید، شاهد معجزه خواهید بود! فراموش نکنید که همه چیز به خودتان بستگی دارد. حتی اگر به خوبی نتیجه ی دلخواه را از بیشتر شدن لذت سکس نگرفتید، تسلیم نشوید.

سوالات متداول

IRAN HIV
01چطور می توانیم در سکس لذت بیشتری را تجربه کنیم؟

ایجاد تنوع، حل مشکلات و اختلالاتی مانند زودانزالی یا دیرانزالی، صحبت کردن درباره علاقه مندی ها، طولانی کردن مدت زمان سکس و موارد دیگر که در این مقاله بررسی شده اند، در نهایت موجب بیشتر شدن لذت زن و مرد در رابطه زناشویی خواهد شد.

02اوج لذت در مردان را چطور بشناسیم؟

اگر می خواهید بدون صحبت کردن علاقه مندی های مرد در رابطه جنسی را پیدا کنید باید تنوع رفتارهای جنسی و پوزیشن را ایجاد کنید و با توجه به عکس العمل های مرد، گزینه های مورد علاقه او را تشخیص دهید.

03آیا مشکل تکراری شدن سکس میان زن و شوهرها حل شدنی است؟

قطعا بله. در صورتی که شما و همسرتان این توانایی را ندارید می توانید از یک مشاور متخصص کمک بگیرید. مردان و زنان بسیاری مدعی هستند که از راه های بسیاری برای ایجاد تنوع در رابطه زناشویی استفاده کرده اند اما به نتیجه ی دلخواه خود نرسیده اند. مطمئن باشید با مراجعه به تراپیست می توانید راه حلی پیدا کنید.

نظر خود را بنویسید

IRAN HIV